24. maj 2014

Hængekøje-kort

Ja jeg er lidt bagefter med at få postet mine færdige projekter. Rækkefølgen er nok heller ikke så vigtig. Så her kommer det kort jeg lavede til min mands fødsselsdag i april. Vi var mange om gaven, da han ønskede sig en farligt fin hængekøje med regnslag fra USA. Han er nemlig begyndt at tage i skoven og sætte sin hængekøje op og lave mad over bål. Bush Craft hedder det og jeg prøver at lade være med at dømme ham for hårdt for hans hobby (man skal ikke kaste med sakse når man selv elsker at klippe i papir, siger han). Men det skulle jo selvfølgelig være et hængekøjekort.


Jeg er blevet ret vild med de her æsker man kan folde helt fladt og sende i posten hvis man har lyst. Kortet er lavet ved at kombinere flere forskellige Sille-filer. Det viste sig at være et svært kort at tage billeder af. Men det bagerste lag er et skilt hvor der står tillykke. Mellemste lag er 2 træer med en hængekøje hængt op imellem. Og forrest et bål. Foldet fladt er kortet 20x20cm, altså lidt større end normalt.

2 kommentarer:

  1. Nej hvor er det flot, og en smadder god ide at lave et helt landskab ud af lagene. Rigtig flot arbejde, det blev modtageren helt sikkert vild med.

    SvarSlet
  2. Super skønt pop-up box og fantastisk at den afspejler gaven ;O))

    SvarSlet

1000 tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar.