30. januar 2015

Disney Mini Album

Jeg har lavet et minialbum liftet fra My Scrappers Sister på Youtube. Jeg synes det var så sødt og anderledes enkelt end så mange af de mini'er man finder tuts til på nettet. Her er et link til videoen, det er ikke en tut, hun viser bare sit album frem. Hendes er lavet primært med en Cricut og en af de der cartridges der hører til. Heldigvis har jeg dejlige Cammie! Sammen med den og google lavede jeg mine sider og pynt fra bunden.

Charmen er lavet i krympeplast, omridset af figurerne er tegnet på med Cameo'en,
klippet ud i hånden og farvelagt. Jeg elsker krympeplast, det er super sjovt at
lege med :-)
 
 

En collage med billeder af Disney Mini Albummet. Jeg er ikke god til at tage billeder, men jeg håber at "nuttetheden" skinner igennem alligevel ;-)
Jeg kommer jo aldrig selv ud i den store verden, men heldigvis har jeg en bror, svigerinde og niece som har været i Disneyland. Så de er blevet påtvunget ejerskab af Disney mini'en og så må vi se om der nogensinde kommer billeder i :-D

2 kommentarer:

1000 tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar.