25. maj 2014

Minialbum fra en polterabend

Min veninde bad mig om at lave et album om en polterabend hun havde været på. Albummet skulle være en gave til bruden og det var oprindelig meningen at de skulle have lavet en fotobog på nettet men hun kan godt lide mit krea og synes at det ville være meget mere personligt hvis det var et håndlavet album. Det skulle være lidt afdæmpet og stilfuldt men stadig afspejle min stil og det faktum at de havde en fantastisk sjov dag. Så her kommer det, og der er mange billeder. Det er lige før jeg ikke synes det er fair at kalde det et minialbum når der er så mange sider :-)








 
 
 





















Min veninde har sat sig lidt ind i min måde at være kreativ på, så derfor havde hun gemt alt hvad hun kunne komme i nærheden af; kvitteringer, billetter, invitationer og alle de fine ting der blev brugt til deres skattejagt på Glyptoteket. hun havde taget masser af billeder og skrevet lidt om hvad der foregår på dem. Det gjorde min del af projektet meget nemmere og fornøjeligt. Og bruden blev rigtig glad for gaven.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak fordi du tager dig tid til at skrive en kommentar.